[EKSKLUSIF] ISU NEELOFA TIPU STOKIS TERJAWAB.

[EKSKLUSIF] ISU NEELOFA TIPU STOKIS TERJAWAB.



Memang banyak permainan dalam dunia perniagaan.Masalah bukan sahaja timbul antara peniaga dengan pelanggan malahan dengan rakan stokis pun boleh berlaku perbalahan.



Sejak menubuhkan jenama tudung Neelofar Hijab,memang pelbagai dugaan yang di hadapi pemiliknya,Neelofa.Jika sebelum ini jenama tudungnya di dakwa meniru paten milik pihak lain,kali ini isu yang tersebar adalah ada stokis yang mendakwa di tipu pengurusan Neelofar Hijab.

Menajawab isu ini,Neelofa berkata isunya ialah melibatkan stokis yang telah di tamatkan kontrak dengan syarikatnya kerana melanggar beberapa syarat kontrak yang di persetujui.




Dakwaan yang menyatakan Neelofa mengambil duit stokis pula tidak benar.Ini kerana setiap stokis berdaftar perlu membayar RM200 sebagai yuran permulaan dan wang itu tidak akan di pulangkan.Perkara ini menurutnya telah di terangkan sewaktu pihak pengurusan menjalankan temuduga untuk melantik stokis berdaftar.



Neelofa juga turut kesal dengan sikap segelintir orang yang gemar mengaitkan keluarganya dengan masaalah syarikatnya hingga menyatakan mereka sombong.



Semoga Neelofa tabah mengharungi selok belok dunia perniagaan.Moga perniagaan bertambah maju dan yang benar akan terbukti benar akhirnya.

1 Response to "[EKSKLUSIF] ISU NEELOFA TIPU STOKIS TERJAWAB."