Pengguna Bakal Di hantui Ciri Baru Aplikasi ,Whatsapp'.

Pengguna Bakal Di hantui Ciri Baru Aplikasi ,Whatsapp'.



Satu perkembangan terbaru mengenai aplikasi Whatsapp yang memang mempunyai jumlah pengguna yang besar telah telah resebar luas di media sosial.Khabar angin yang tersebar itu menyatakan satu ciri baru pada aplikasi Whatsapp dikenali sebagai 'Chatting With'.

Melalui sumber berita Astro Awani,aplikasi ini kelihatan mendatangkan ketidakselesaan kepada pengguna kerana aplikasi ini akan memberitahu dengan siapa anda berbalas sedang berbalas mesej.Pastinya ia tidak di gemari oleh mereka yang sukakan privasi.

Sebuah blog teknologi telah tampil menerangkan tentang aplikasi tersebut.Menurut mereka,aplikasi di katakan tersebar ituadalah palsu dan foto yang di muatnaik itu adalah foto yang di ubahsuai menggunakan aplikasi Photoshop.



Umum tahu yang aplikasi terbaru dari Whatsapp iaitu 'Bluetick' yang memberitahu status mesej yang kita hantar sudah di baca atau tidak.Ini mendatangkan sedikit rasa terkilan kepada penghantar mesej jika mereka tahu mesej yang di hantar sudah dibaca tapi tidak di balas.

Sesungguhnya setiap satu perkara itu ada positif dan negatifnya.Terpulang kepada individu yang menggunakan dan memanfaatkannya.




0 Response to "Pengguna Bakal Di hantui Ciri Baru Aplikasi ,Whatsapp'."

Post a Comment