Gegar Vaganza - Haiza Dedah Pihak Cuba Melagakan Mereka.

Gegar Vaganza - Haiza Dedah Pihak Cuba Melagakan Mereka.



Khagantan rancangan Gegar Vaganza memang tidak di nafikan.Walaupun peserta-peserta program ini di kalangan artis-artis lama,namun aura mereka masih kuat hingga mampu melekatkan peminat menonton setiap minggu di kaca tv.



Minggu lepas dimana menyaksikan Azian Mazwan tersingkir dan gagal menempatkan diri ke peringat akhir Gegar Vaganza.Yang menariknya,kapsyen mengenai minggu itu dari status muatnaik Azian Mazwan "Alhamduliilah dapat menyanyikan lagu "Karok Tarikk" 'Sedalam Mana Cintamu', bukannya lagu karok mendatar ye.." telah mewujudkan gosip hangat.Di katakan kapsyen itu di tujukan kepada Faradhiya yang menyanyikan lagu mudah dan ke peringkat akhir.



Haiza yang merupakan antara artis senior dan bagi kami yang paling mantap persembahan vokalnya ynag tidak pernah mengecewakan mendedahkan seperti ada pihak yang cuba menangguk di air keroh dan melaga-lagakan kalangan peserta.



Apapun rancangan Gegar Vaganza kali ini memang punya aura yang kuat.Kita saksikan siapa yang dapat menjulang kemenaangan nanti di peringkat akhir.


0 Response to "Gegar Vaganza - Haiza Dedah Pihak Cuba Melagakan Mereka."

Post a Comment