DIA PENIPU - PUNCA Emma Maembong Putus Dengan Zizan.

DIA PENIPU - PUNCA Emma Maembong Putus Dengan Zizan.



PANAS !! Akhirnya segala kekusutan berkenaan punca putusnya ikatan kasih antara Emma Dan Zizan terjawab.

Ini diakui sendiri oleh Emma yang mengakui bercinta dengan Zizan merupakan antara pengalaman dalam hidupnya.Sebelum ini ramai pihak yang menyalahkan Emma di atas perpisahan mereka termasuklah ada yang menyatakan Emma hanya mahu mengikis harta Zizan.Lebih parah apabila Kamal Adli turut terbabit apabila di gelar perampas dan memusnahkan hubungan Emma dan Zizan.

Emma yang sebelum ini hanya mendiamkan diri dan menyimpan punca sebenar perpisahan dia dan Zizan akhirnya membuka mulut."Saya berhadapan dengan penipu.Pada mulanya dia menipu media apabila menyatakan punca perpisahan kami adlah kerana sebuah kereta Ferari.Kemudian peminat pula ditipu dengan alasan yang bodoh.Saya memang sayang terlamapau sangat hingga semua kata-katanya saya dengar.Dan termasuklah saya bertudung inipun kerena mendengar katanya.Namun ini kearah kebaikan dan saya berterima kasih kepadanya.Tapi akhirnya saya terkejut dan terlintas apakah semua ini?

Emma juga mengakui tiada orang ketiga yang menjadi punca perpisahan mereka.Kamal Adli yang di tuduh perampas itu hanyalah gosip liar sahaja."Dan akhirnya saya juga yang dinampak bersalah kerana jahat dan cuba mengikis hartanya."

"Saya dah tak kisah apa yang orang nak cakap janji apa yang saya simpan dan saya tanggung selama ini saya dal luahkan.Saya harap dia bahagia cukuplah.Saya minta maaf kepada Zizan sekiranya apa yanag saya dengar ini palsu belaka.Kalau betul ianya fitnah,saya mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.Saya tiada niat menjatuhkannya.Kalau dari awal saya tahu tentang perkara ini dah lama di hebahkan kepada semua,"tambah Emma.

Sememangnya Emma tidak mahu memalukan Zizan dan menyimpan punca tersebut.Di harap ini dapat menjawab kekusutan para peminat meraka berdua dan tiada lagi tomahan dan kritikan dilemparkan kepada Emma Maembong.



sumber ; http://mediahiburan.karangkraf.com

0 Response to "DIA PENIPU - PUNCA Emma Maembong Putus Dengan Zizan."

Post a Comment